jiwang sbentar

                                                             pada mulanya kita bertemu
                                                                kemudian berkenalan    
                                                           kemudian kita mnjadi kawan  
                                                          dan akhir sekaly kita bercinta   
                                              hepi sngat sebab dapat bercinta dengan awak..heheh.:)
                                                            mula-mula awk belai saya
                                                        awk beri kasih sayang dekat saya   
                                                                          tapi.......
                                                hari semakin hari saya dah x kenal awk yang dulu
                                                                   awk x perdulikn saya      
                                                       saya c0ba nk tnya awk  siapa saya di mata awk
                                                                    bila saya tnya mcm 2     
                                                                 awk asyik ubah t0pic jew...
                                                      kadang2 perangai awk bagi saya skt aty
                                             bila perasaan skt aty 2 ada sya lawan perasaan 2??? 
                                                                           x kan!!!! 
                                        nk taw sebab pew,sebab saya CYUNK kn awk..hehehe 
                                                             bukan apew,saya cuma nk awk tahu   
                                                  bahawa dalam aty ini cuma ada awk s0wg jew...
                                                                saya nk kita bahagia mcm dlu
                                           bez sangat2 kita dapat ketawa bersama,,,berlawak bersama
                                                                         cirikan MANJA awk
                                                       SENYUMAN awk,,,membuat saya bet0L2
                                                             jatuh aty dan CYUNK kt awk..
                                                 saya x nk suatu hari nanti,,,,,saya pergi selamanyaa
                                                             maksud says MATI.....sedih nyeeee!!!!
                                                           sya x nk semua itu terjady....adessss!!!!
                           saya x dapat lihat kita bhgia,,saya tk0t saya x dpat lihat snyuman awk lagi
                                                                          untuk kaly terakhir      
                                                                    I LUV U FITRI...HAHAHA     
                                                                       Muuaaahhhhhhhhhhhhhhh:)
                                                                    jngan jel0z..hahaha..lwak jew...
                                                                    k la cmpai cni jew k0t..kikiki....
                                                                             tata...titi...tutu....
                                                                                 bubuye!!!wekkk2,,,:)

1 comment: